Den 15 - Lehka hora a Ubud potreti

Ubud  •
O pul ctvrte rano nas uz vyzvedavalo auto, ktere nas dovezlo k vychozimu bodu na horu Mount Batur. Vystup to byl ponerne snadny, ale museli jsme jit s pruvodcem, protoze se nam nechtelo podstupovat neprijemnosti na zacatku trasy zpusobene mistnimi Balijci, o kterych jsme cetli. Zvladli jsme to v pod...

Den 14 - Jine hory

Toya Bungkah  •
Rano si hustak Ciza sel zabehat do kopcovite krajiny ryzovych teras a ja s bolavou patou (ne a ne se mi zahojit male skrabnuti z tury na Lomboku) jsem jeste odpocivala. Dopoledne jsme se klikatou cestou presunuli do jine casti balijskych hor - k jezeru a hore Batur. Ubytovali jsme se a sli si dat ob...

Den 13 - Pesky okolo Munduku

Munduk Village  •
Dnes nas cekal dlouhy den. V 6:30 jsme vyrazili s pani ucitelkou vareni a jejim manzelem na trh do vedlejsi vesnice. Bylo to super a donutila nas vyzkouset ruzne roztodivne potraviny, vcetne balijskych sladkosti (ty byly fakt divny) a hadiho ovoce (to bylo fakt dobry). Po ceste zpatky jsme se jeste...

Den 12 - Mlzne hory

Po bourkove noci v Ubudu jsme se presunuli do horske vesnicky Munduk. Privitalo nas krasne mlzne pocasi a prijatelna teplota. V ubytovani jsme si hned pujcili skutr a vyrazili na vylet dolu k jezerum a chramu na jezere Ulun Danu Beratan. Ale zanedlouho potom, co jsme vyrazili zacal poradny slejvak....

Den 11 - Z raje zase na pevninu

Ubud  •
Ac jsme chteli zustat na Gili Meno naporad (nebo alespon do konce nasi dovolene), rikali jsme si, ze by byla skoda nevidet jeste vic z indoneskeho sveta. Rozhodli jsme se tak presunout na sever Bali, do hor. Cesta to byla strastiplna. Nejdrive jsme se museli presunout mestskou hromadnou dopravou na...

Den 8-10 - Gili Meno

Gili Meno  •
Tyto dny jsme dělali pořád stejné, báječné, ale ne až tak zajímavé věci. Ráno jsme měli skvělou snídani, pak jsme šli šnorchlovat, pak jsme měli kafe a ovocný džus, oběd, další šnorchlování, odpočinek, šnorchlování a vynikající večeři každý den ve stejném podniku. Je neuvěřitelné, jak se na malém os...

Den 5-7 - Rinjani

Senaru  •
Ráno jsme s našimi holandskými spolucestujícími vyrazili k administrativní sekci národního parku Rinjani, aby nám změřili tlak a kyslík v krvi. Byli jsme připuštěni k výšlapu. Výlet začínal ve vesničce Sembalun a pokračoval do základního kempu hory Rinjani. Výškový profil byl asi 1600 m do výšky. Př...

Den 4 - Přesun na Lombok

Dnes jsme měli den plný čekání, zpoždění, jízdy autobusem, čekání, plavby lodí a velkého zpoždění, až jsme se dostali na Lombok. Vyzvednul nás pan řidič, který nás odvezl do vesničky Senaru. Následující tři dny nás čeká velký trek na druhou nejvyšší horu Indonésie - vulkán Rinjani.

Den 3 - Výlet okolo Ubudu

Ubud  •
Dnes jsme si naplánovali výlet na motorce. Nejdříve jsme jeli k prvnímu vodopádu, kde místní zaměstnanci polévali vodou suché kameny u vodopádu, pak jsme jeli k dalšímu vodopádu s přírodním koupalištěm, kde prodavač lístků ukazoval Čížovi v jeho peněžence, jaké bankovky mu má zaplatit a nakonec k po...

Den 2 - Ubud

Ač jsem se co nejdříve chtěla dostal z Bali zase pryč, rozhodli jsme se tu ještě chvíli zůstat. Vyrazili jsme kousek severněji od Denpasaru do města Ubud. Tam jsme si především potřebovali přesněji rozmyslet a zarezervovat naši další cestu na ostrov Lombok, dát si oběd, zamluvit tradiční balijskou m...

Den 1 - Přílet na Bali

Denpasar  •
Naše cesta začala v Otrokovicích plechovkou Radegastu. To bylo báječné. Následovalo ale uvíznutí ve vlaku na záchodech na cestě do Vídně. To už tak báječné nebylo, ale dobře to dopadlo. Ve Vídni jsme si dali poslední dobré pivo, zapila jsem s ním kinedryl (doporučení v příbalovém letáku) a vzlétli j...